مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-26سياسي

تازه ترین خبرها از جشنواره «مهر سلامت»


عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، با بیان اینکه هر ایرانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند یک مهر ورز سلامت باشد، - ایسنا/اصفهان عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، با بیان اینکه هر ایرانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند یک مهر ورز سلامت باشد، خبر داد که تاکنون 1294 اثر در قالب فیلم داستانی، مستند و فیلم نامه به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

سید مهدی سیدین نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که اصفهان ظرفیت های خوبی در حوزه فیلم سازی و برگزاری جشنواره ها دارد، از سال گذشته که دور نخست جشنواره مهر سلامت پایه ریزی شد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ملی شدن آن را داد و امسال نیز میزبان برگزاری دومین دوره این جشنواره در اصفهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت، شامل سه بخش مستند، داستانی و فیلم نامه بود اما به این خاطر که اواخر سال گذشته ما شیوع ویروس کرونا در کشور مواجه شدیم، شورای سیاست گذاری در فروردین ماه سال جاری تصمیم گرفت که بخش ویژه کرونا را نیز به فراخوان جشنواره بیفزاید.

عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت، خاطرنشان کرد: فرصت شرکت در این دوره از جشنواره تا پایان تیرماه سال جاری بود و با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبرها از جشنواره «مهر سلامت»

تازه ترین خبرها از جشنواره «مهر سلامت»