مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-26اقتصادي

با مدیریت و توانمندی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردیم


دشمن در سال 97 گمان می کرد با تحریم و جنگ اقتصادی کشور را به زانو در می اورد، ولی با مدیریت و توانمندی نقشه آن ها را نقش بر آب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز(پنجم مهرماه) در مراسم بهره برداری از مرحله دوم کارخانه فولادسازی کاوه جنوب کیش در بندرعباس، افزود: به رغم اینکه تحریم ها، سختی‌های زیادی برای مردم بوجود آورد، ولی ما از دل بحران‌ها فرصتی برای افزایش ظرفیت تولید و توان کشور بدست اوردیم و چرخ اقتصاد کشور را چرخاندیم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: در دوران کرونا نیز به رغم رشد منفی بسیاری از کشورهای دنیا، در حوزه صنعت کشور رشد دو و نیم درصدی را شاهد بودیم.

جهانگیری بیان کرد: امریکایی‌ها گمان می‌کردند با تحریم نمی‌توانیم نفت و کالاهی غیر نفتی بفروشیم در حالیکه در شرایط تحریم صادرات کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تلاش مسئولان نیز بر صادرات مفید متمرکز است به این شکل که ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور بازگردد، خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولید از سال 97 تصمیم گرفتیم کالاهای وارداتی طبقه بندی شوند و ورود کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند ممنوع اعلام شد.

جهانگیری عنوان کرد: در سال جهش تواید برای رفع جدی موانع پیش روی تولید، کارگروه رفع موانع جهش تولید در کشور تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیریت و توانمندی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردیم

با مدیریت و توانمندی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردیم