مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-26اقتصادي

متخلفان بهداشت و درمان آذربایجان غربی 10 میلیارد تومان جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت جریمه نقدی 10 میلیارد ریالی متخلفان بخش بهداشت و درمان استان در شش ماهه اول سالجاری خبر داد.

- محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در طول شش ماهه اول امسال 321 پرونده تخلف در بخش بهداشت و درمان در استان تشکیل یافت افزود: تمامی این پرونده های تخلف توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شدند.

وی با بیان اینکه متخلفان در این بخش 10 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند، ادامه داد: تمامی پرونده های تعزیراتی حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان غربی مختومه شده است.

اقوامی همچنین از تشکیل یک هزار و 582 فقره پرونده گران فروشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهارکرد: از این تعداد یک هزار و 50 فقره رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور با اشاره به تسریع و تشدید در روند نظارت و بازرسی اصناف اضافه کرد: افراد متخلف در بخش گران فروشی به پرداخت 22 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی تصریح کرد: گران فروشی، تقلب، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، احتکار و فروش اجباری و عدم اجرای ضوابط از جمله تخلفاتی به شمار می رود که مشمول مجازات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان بهداشت و درمان آذربایجان غربی 10 میلیارد تومان جریمه شدند

متخلفان بهداشت و درمان آذربایجان غربی 10 میلیارد تومان جریمه شدند