مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-26بين الملل

هشدار درباره جنگ داخلی در آمریکا پس از انتخابات


ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکا درباره احتمال تحویل ندادن منصب خود در صورت شکست در انتخابات هشدار داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه نگار با سابقه و شناخته شده آمریکایی درباره احتمال وقوع دومین جنگ داخلی در این کشور بعد از انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) ریاست جمهوری هشدار داد.

توماس فریدمن  ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز و خبرنگار با سابقه آمریکایی در مصاحبه با شبکه سی ان ان درباره جنجال های اخیر بر سر احتمال اقدام لبنان شروع کردم اما بشدت وحشت دارم که خودم را در موقعیتی بیابم که کارم به عنوان خبرنگار را با پوشش خبرهای جنگ دوم داخلی بالقوه آمریکا در تاریخش به پایان برسانم .

اندرسون کوپر مجری شبکه سی ان ان از فریدمن پرسید: شما واقعا همچنین اعتقادی دارید؟ .

ستون نویس نیویورک تایمز جواب داد: به نظر من آنچه در چند روز اخیر اتفاق افتاد، هشدار درجه ششم درباره احتمال وقوع آتش سوزی است.

رییس جمهور ایالات متحده به همه ما گفته است که یا من برنده انتخابات می شوم یا اینکه من مشروعیت انتخابات را زیر سوال می برم و این انتخابی است که شماها دارید .

توماس فریدمن   فریدمن که یکی از منتقدان سرسخت مواضع داخلی و خارجی ترامپ است، در این مصاحبه از جمهوری خواهان به دلیل عدم مخالفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره جنگ داخلی در آمریکا پس از انتخابات

هشدار درباره جنگ داخلی در آمریکا پس از انتخابات