مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-26دانش

فناوران مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد موفق به تولید یخچال درجا شدند


احسان روحانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در این دانشگاه 14 هسته رشد و واحد فناور در حال فعالیت است، - مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: یکی از واحد های فناور این دانشگاه موفق به تولید یخچال درجا برای انتقال کیسه های خون و فرآورده های خونی شده است.

احسان روحانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در این دانشگاه 14 هسته رشد و واحد فناور در حال فعالیت است، اظهار کرد: یکی از واحد های فناور در این مرکز، مراحل آخر تولید یخچال درجا را طی می کند.

روحانی بیان کرد: این یخچال ها با انرژی باتری خودرو کار می کنند و برای انتقال کیسه های خون و فرآورده های خونی به کار گرفته می شوند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد با بیان اینکه در کشور ما این محصول صنعت پزشکی تاکنون تولید نشده، گفت: نمونه اولیه این محصول فناورانه ساخته شده و تست های اولیه را به خوبی گذرانده است.

وی افزود: این یخچال درجا در حال آزمایش در شرایط مختلف آب و هوایی کشور است و مراحل توسعه و تجاری سازی آن به زودی انجام می شود.

روحانی با اشاره به اینکه این واحد فناور قبلا دستگاه های اسپری مواد ضدعفونی کننده روی بدن و دست را تولید کرده است، گفت: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد موفق به تولید یخچال درجا شدند

فناوران مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد موفق به تولید یخچال درجا شدند