مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-25پزشكي

مصرف کنندگان دخانیات بر اثر ابتلا به کووید 19 بیشتر فوت می کنند


سخنگوی وزارت بهداشت ضمن بیان اینکه مصرف کنندگان محصولات دخانی مبتلا به ویروس کرونا عوارض شدیدتری را در بیماری تجربه کرده اند، گفت: اقدام به ترک دخانیات در این برهه زمانی به دلیل همه گیری بیماری در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

- سخنگوی وزارت بهداشت ضمن بیان اینکه مصرف کنندگان محصولات دخانی مبتلا به ویروس کرونا عوارض شدیدتری را در بیماری تجربه کرده اند، گفت: اقدام به ترک دخانیات در این برهه زمانی به دلیل همه گیری بیماری در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری اظهار کرد: شواهد نشان می دهد که مصرف کنندگان محصولات دخانی مبتلا به ویروس کرونا عوارض شدیدتری را در بیماری تجربه کرده اند و میزان مرگ و میر در مبتلایان به این بیماری در این گروه بیش از سایر افراد است.

وی ادامه داد: خانواده های این افراد به خاطر مواجهه مستمر و طولانی با دود دست دوم مواد دخانی ریسک بالاتری را نسبت به ابتلا به بیماری کرونا و البته سایر بیماری های مرتبط با مصرف دخانیات تجربه می کنند بنابراین اقدام به ترک دخانیات در این برهه زمانی به دلیل همه گیری بیماری در کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مردم از استعمال هر گونه مواد دخانی از جمله قلیان، سیگار، پیپ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف کنندگان دخانیات بر اثر ابتلا به کووید 19 بیشتر فوت می کنند

مصرف کنندگان دخانیات بر اثر ابتلا به کووید 19 بیشتر فوت می کنند