مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-25اجتماعي

مدیر و شورای مدرسه در مورد برگزاری کلاس ها تصمیم گیری می کنند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیر و شورای مدرسه در مورد برگزاری کلاس های حضوری و حضور معلمان در مدارس تصمیم گیری می کنند.

- ایسنا/لرستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیر و شورای مدرسه در مورد برگزاری کلاس های حضوری و حضور معلمان در مدارس تصمیم گیری می کنند.

رقیه معتمدی امروز چهارم مهرماه در خصوص فعالیت مدارس لرستان در هفته آینده اظهار کرد: در هفته جاری هفت شهرستان خرم آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد و الشتر و مناطق تابعه همچون اشترینان، سیلاخور، بیرانشهر، کونانی، طرحان و کاکاوند را در وضعیت قرمز داشتیم.

وی افزود: در مدارس روستایی که آمار دانش آموزان کم است و رعایت فاصله اجتماعی و گروه بندی آنان وجود دارد کلاس ها به صورت حضوری با رضایت کامل اولیاء و رعایت پروتکل های بهداشتی دایر هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش لرستان عنوان کرد: در مناطق شهری حضور معلمان فقط در مدارسی که کلاس ها به صورت حضوری برگزار شده الزامی است و در سایر مدارس با تشخیص شورای مدرسه و نظر مدیر چنانچه معلمان شرایط خوبی را برای ارائه آموزش در منزل داشته باشند می توانند در منزل و از طریق فضای مجازی و در بستر شاد آموزش ها را به دانش آموزان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر و شورای مدرسه در مورد برگزاری کلاس ها تصمیم گیری می کنند

مدیر و شورای مدرسه در مورد برگزاری کلاس ها تصمیم گیری می کنند