مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-25اقتصادي

سازمان حمایت: از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم


رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در پایان این گفتگوی رادیویی از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط وزارت صمت اظهار بی اطلاعی کرد.

- رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اختیارات این سازمان را محدود توصیف کرد و ضمن ارائه توضیحاتی درباره افزایش قیمت تخم مرغ و مواد پتروشیمی، از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط وزارت صمت اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تابش، اخیرا در یک برنامه رادیویی درباره قیمت‌گذاری کالاها و تاثیر دولت در افزایش قیمت و کمبود کالاها گفت: دو نوع قیمت‌گذاری در بازار وجود دارد.

در قیمت‌گذاری تثبیتی قیمت‌ها قبل از ورود کالا به بازار مشخص می شود در دیگر قیمت‌ گذاری‌ها ضوابط خاصی وجود دارد و این فرایند توسط بنگاه های قیمت‌گذاری و زیر نظر هیئت قیمت‌گذاری انجام می شود.

با شکایت مصرف کنندگان از توزیع کننده یا فروشنده خاصی ما شرایط را براساس ضوابط قیمت‌گذاری بررسی می‌کنیم و در صورت مشاهده تخلف نهاد توزیع کننده و فروشنده مشمول گرانفروشی می شود.

وی درباره دخالت دولت در اختلالات اقتصادی افزود: وقتی عرضه کمتر از تقاضا باشد، کالای مورد نظر از حالت مصرفی به سرمایه تغییر هویت می‌دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حمایت: از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم

سازمان حمایت: از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم