مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-25اقتصادي

اتحادیه طلا: حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت


در حال حاضر در طلای خام شاهد هیچگونه حبابی نیستیم، اما در خصوص سکه تمام بهار آزادی که با قیمت 13 میلیون و 365 هزار تومان در حال معامله است، یک میلیون و 150 هزار تومان این قیمت از حباب تشکیل شده است.

- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه هم اکنون حباب سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 150 هزار تومان رسیده است، گفت: علت ایجاد حباب در قیمت سکه، تقاضای زیادی است که طی روزهای اخیر از سوی مردم برای خرید سکه به عنوان یک کالای سرمایه‌ای ایجاد شده است.

«محمد کشتی‌آرای» روز جمعه درباره علت تداوم افزایش قیمت سکه و طلای آبشده در بازار به ایرنا، اظهار داشت: هرچند قیمت انس جهانی در سه روز اخیر کاهش قابل توجهی داشته است، اما نباید فراموش کنیم که قیمت ارز در بازار آزاد هم روندی مثبت داشته که توانسته است تاثیر افت قیمت جهانی طلا را خنثی سازد.

کشتی آرای با رد ادعای نقش آفرینی دلالان و سفته بازان در روزهای اخیر بازار توضیح داد: قیمت‌گذاری طلا، صرفا بر مبنای بهای جهانی طلا و قیمت دلار در بازار آزاد محاسبه می‌شود و بنابراین تنها عاملی که می تواند در این کالا ایجاد حباب کند، افزایش تقاضا است.

از سوی دیگر سرعت تحولات و تغییر قیمت‌ها در روزهای اخیر به حدی زیاد است که عملا امکان نقش‌آفرینی برای دلالان وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه طلا: حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت

اتحادیه طلا: حباب سکه از یک میلیون تومان فراتر رفت