مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-25دانش

دلیل تاخیر در فراخوان جذب هیات علمی/ طرح تجمیع دانشگاه ها توسط وزارت علوم آغاز شد


دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاخیر در فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی خبرداد و گفت: این تاخیر به دلیل جذب اعضای هیات علمی منطبق با آمایش آموزش عالی صورت می گیرد.

- جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی گفت: برای اینکه جذب اعضای هیات علمی مطابق با آمایش آموزش عالی باشد، قرار شد وزارت علوم فراخوان جذب اعضای هیات علمی را با تاخیر برگزار کند.

وی ادامه داد: این تاخیر باعث می شود که آمایش آموزش عالی تا حدی آماده شده و دانشگاه هایی که قرار است براساس ساماندهی آموزش عالی باهم ادغام شوند، تعیین شده و مشخص می شود که یک دانشگاه به چه رشته و چه تعداد اعضای هیات علمی نیاز دارد و بر این اساس اعضای هایت علمی که مورد نیاز دانشگاه ها منطبق با نقشه آمایش آموزش عالی جذب می شوند.

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ثبت نام فراخوان اعضای هیات علمی هر ساله مهرماه انجام می شود ولی در فراخوان جدید تاخیر خواهد داشت.

وی همچنین یادآورشد : در حال حاضر وزارت علوم در حال تجمیع استان به استان دانشگاه ها براساس طرح ساماندهی آموزش عالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر فراخوان متقاضیان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه 99 از در این دوره از 10 آبان 99 آغاز شده و تا 18 آذر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تاخیر در فراخوان جذب هیات علمی/ طرح تجمیع دانشگاه ها توسط وزارت علوم آغاز شد

دلیل تاخیر در فراخوان جذب هیات علمی/ طرح تجمیع دانشگاه ها توسط وزارت علوم آغاز شد