مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 02:252020-09-24حوادث

دستگیری4 گروکانگیر در هرمزگان


با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کار اگاهان پلیس آگاهی هرمزگان، گروگان 35 ساله آزاد و 4 نفر گروگانگیر شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی با تهدید سلاح  توسط سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 در شهرستان میناب و متواری شدن آدم ربایان، با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت  ویژه در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ربایندگان جهت برقراری ارتباط با خانواده گرویی از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده کرده و جهت رهایی فرد ربوده شده از خانواده وی تقاضای مبلغ 400 میلیون تومان کرده  بودند ،کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل  دو اکیپ مجرب و با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی مخفیگاه و محل نگهداری ربوده شده را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی ضمن شناسایی 4 نفر از عاملان و رابطین آدم ربایی، در دو عملیات جداگانه متهمان را دستگیر  و ضمن رهایی فرد ربوده شده بصورت صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان، متهمان را به یگان انتقال که در بازجویی های فنی بعمل آمده به مشارکت در آدم ربای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری4 گروکانگیر در هرمزگان

دستگیری4 گروکانگیر در هرمزگان