مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 01:352020-09-24اقتصادي

معاملات ارزهای دیجیتالی در اروپا قانونمند می شود


اتحادیه اروپا در نظر دارد سخت گیری بیشتری روی صدور ارزهای دیجیتالی به ویژه آن ها که متکی به دلار هستند داشته باشد تا از نوسانات شدید قیمتی آن ها نظیر آنچه اکنون در خصوص بیت کوین اتفاق می افتد، - اتحادیه اروپا در نظر دارد سخت گیری بیشتری روی صدور ارزهای دیجیتالی به ویژه آن ها که متکی به دلار هستند داشته باشد تا از نوسانات شدید قیمتی آن ها نظیر آنچه اکنون در خصوص بیت کوین اتفاق می افتد، جلوگیری شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان بی سی، کمیسیون اروپا اعلام کرده است با توجه به گسترش روزافزون نقش رمزارزها از فضای مبادلات مالی تصمیم گرفته تا به عنوان بازوی اجرایی اتحادیه اروپا به قانون گذاری معاملات ارزهای دیجیتالی ورود کند تا ریسک ناشی از ارزهای دیجیتالی برای معامله گران به حداقل برسد.

این کمیسیون با بیان اینکه آینده علوم مالی به شکل دیجیتالی خواهد بود گفته است یکی از اهداف اصلی اقدام جدید، کاهش ریسک اعمال مجرمانه و صیانت از فضای مالی اتحادیه اروپا خواهد بود.

والدیس دومبروسکی- قایم مقام اجرایی رییس کمیسیون اروپا در همین رابطه گفت: طبق طرح جدید، شرکت های ارایه دهنده خدمات مربوط به ارزهای دیجیتالی که از یکی از اعضا مجوز گرفته باشند می توانند در سراسر اتحادیه اروپا به فعالیت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاملات ارزهای دیجیتالی در اروپا قانونمند می شود

معاملات ارزهای دیجیتالی در اروپا قانونمند می شود