مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:202020-09-24اقتصادي

معرفی 10 پروژه گردشگری در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک های استان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در سال جاری 10 پروژه گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک معرفی شد.

- ایسنا/قم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: در سال جاری 10 پروژه گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک معرفی شد.

حمید یزدانی امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری خوبی در جهت اجرای پروژه های گردشگری مرتبط با اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: در سال جاری 10 پروژه گردشگری در حوزه اقتصاد مقاومتی در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک معرفی شد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل 6 پروژه مجتمع گردشگری و 3 هتل و یک مهمان پذیر است که برخی از طرح ها با دریافت وام پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

یزدانی بیان کرد: براساس تلاش ها و توافق نامه با بانک ها و برگزاری جلساتی، بانک کشاورزی و ملی قرارداد را امضا کرد و بانک سپه نیز در دو ماه گذشته پرونده پرداخت وام را به تهران ارسال کرده است و از سوی بانک توسعه تعاون هنوز پاسخ مناسبی دریافت نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 10 پروژه گردشگری در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک های استان

معرفی 10 پروژه گردشگری در قم با اعتبار 122 میلیارد تومان به بانک های استان