مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-24اقتصادي

قوه قضاییه حامی بخش خصوصی/کارهای تشکیل دادگاه تجاری انجام شده است


رییس کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری قوه قضاییه گفت: بخش خصوصی باید مطالبه گر باشد و ما نیز حامی آنها هستیم، اکنون تمام کارهای تشکیل دادگاه تجاری انجام شده است و تنها منتظر انتخاب مکان آن هستیم که در این صورت در رنکینگ جهانی رتبه ما افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید عمرانی امشب در نشست تخصصی انجمن های همگن در کرمان اظهار داشت: تمام مشکلات امروز ما حکایت از وجود عیب در مکانیزم تولید دارد و رد شدن از موانع زمان جنگ بسیار راحت تر از وضعیت تولید است.

رییس کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری قوه قضاییه مسائل گمرک را از جمله سخت ترین مشکلات تولیدکننده ها دانست و بیان داشت: این مکانیزم معیوب تولید موجب از بین بردن نشاط و پویایی تولید می شود، تولیدکنندگان به اندازه ای با سختی مواجه شدند، دیگر کسی جرأت ندارد در این بخش ورود کند.

عمرانی تصریح کرد: بخش خصوصی باید مطالبه گر باشد و ما نیز حامی آنها هستیم، اکنون تمام کارهای تشکیل دادگاه تجاری انجام شده است و تنها منتظر انتخاب مکان آن هستیم که در این صورت در رنکینگ جهانی رتبه ما افزایش می یابد.

وی افزود: ما مکانیزمی راه انداختیم تا 72 روز ثبت شرکت به یک هفته کاهش یابد و اکنون یک ظرفیت در قوه قضاییه ایجاد شده تا در بخش تولید ورود پیدا کند و بدون هیچ ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه حامی بخش خصوصی/کارهای تشکیل دادگاه تجاری انجام شده است

قوه قضاییه حامی بخش خصوصی/کارهای تشکیل دادگاه تجاری انجام شده است