مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-24اجتماعي

آغاز احداث یک مدرسه و افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی در اندیمشک


عملیات اجرایی احداث مدرسه 9 کلاسه حضرت ولی عصر (عج) اندیمشک آغاز شد و همچنین یک سالن ورزشی دانش آموزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خوزستان عملیات اجرایی احداث مدرسه 9 کلاسه حضرت ولی عصر (عج) اندیمشک آغاز شد و همچنین یک سالن ورزشی دانش آموزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

علی قربانی امروز (سوم مهرماه)، در آیین احداث مدرسه 9 کلاسه اندیمشک، با اشاره به اهمیت نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز با تفکری هوشمندانه در گسترش فضاهای آموزشی و تقویت و اشاعه امکانات سوادآموزی، گامی بلند در ارتقای دانش فرزندان این کشور و همچنین محرومیت زدایی و فقرزدایی بر می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای طرح آجر به آجر، محرومیت زدایی و اجرای عدالت اجتماعی، عملیات اجرایی احداث مدرسه 9 کلاسه حضرت ولی عصر (عج) با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال با مشارکت شرکت چای احمد در شهرستان اندیمشک آغاز شد که این مدرسه پسرانه بیش از 300 دانش آموز در مقطع ابتدایی را پوشش می دهد.

قربانی گفت: اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در سال گذشته با احداث هزار و 330 کلاس درس، در کشور رتبه اول را کسب کرد و امیدواریم امسال نیز با احداث بیش از هزار و 300 کلاس درس دیگر که از این تعداد 950 کلاس آن با مشارکت خیرین ارجمند به بهره برداری می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث یک مدرسه و افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی در اندیمشک

آغاز احداث یک مدرسه و افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی در اندیمشک