مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-24اقتصادي

رزم حسینی وزارت صمت را متحول خواهد کرد/شاخص ترین گزینه به مجلس معرفی شد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اطمینان داریم رزم حسینی، وزارت صنعت، معدن و تجارت را متحول خواهد کرد.

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اطمینان داریم رزم حسینی، وزارت صنعت، معدن و تجارت را متحول خواهد کرد.

غلامحسین شافعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر اولویت نخست کشور مسائل اقتصادی است، اظهار کرد: بخش خصوصی بارها به دولت متذکر شده بود که در انتخاب استانداران و سفرا نگاه سیاسی نداشته باشد و نگاه اقتصادی را به دیگر مسائل ترجیح دهد.

وی افزود: انتخاب آقای رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی مصداق بارز اقدام دولت در انتخاب استانداران با نگاه اقتصادی و به دور از نگاه سیاسی بود؛ ضمن اینکه ایشان در دوره تصدی استانداری کرمان هم به توفیقات شایان توجهی دست یافته بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: خراسان رضوی متفاوت از دیگر استان های کشور است و شاید اداره کردن آن، حتی از وزارتخانه هم سخت تر باشد، آقای رزم حسینی در اداره این استان بسیار موفق عمل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت صمت بیشتر از هر وزارتخانه ای بر روی اقتصاد کشور اثرگذار است، به برخی از اولویت های کاری این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: راهکار واقعی نجات اقتصاد کشور، رونق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی وزارت صمت را متحول خواهد کرد/شاخص ترین گزینه به مجلس معرفی شد

رزم حسینی وزارت صمت را متحول خواهد کرد/شاخص ترین گزینه به مجلس معرفی شد