مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-24بين الملل

آمریکا محاصره قطر را پایان دهد، دوحه با تل آویو سازش می کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به رغم تاکید مقام های قطر مبنی بر اولویت حل مناقشه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی در برابر توافق سازش با تل آویو، - آمریکا محاصره قطر را پایان دهد، دوحه با تل آویو سازش می کند! یک منبع مطلع ادعا کرد، دوحه در ازای اعمال فشار آمریکا بر عربستان، امارات، مصر و بحرین برای پایان محاصره قطر، با رژیم صهیونیستی سازش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی گزارش داد: یک منبع حاضر در مذاکرات می گوید که قطر تا ماه آینده (میلادی) در آستانه بستن یک توافق با اسراییل است.

این منبع افزود، وقتی این اتفاق (سازش قطر با اسراییل) افتاد، تغییری شگرف در موضع کنونی دوحه حادث خواهد شد چرا که در حال حاضر این کشور احتمال شناسایی دولت یهودی بدون حصول به یک راه حل در جبهه فلسطین را رد می کند .

در ادامه گزارش این رسانه روس آمده است: یک منبع در خلیج (فارس) که خواستار عدم افشای نامش شده و با بالاترین رده های حکومتی در چندین کشور ارتباط دارد، گفت که دوحه اکنون در حال فکر کردن جدی به گزینه عادی سازی روابط با اسراییل با میانجیگری ایالات متحده است .

اسپوتنیک ادامه داد: این افشاگری در بحبوحه انتقادات شدید از امارات عربی متحده به سبب توافق با اسراییل انجام شده است و یکی از بلندترین صداهای انتقاد از این توافق، قطر بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا محاصره قطر را پایان دهد، دوحه با تل آویو سازش می کند!

آمریکا محاصره قطر را پایان دهد، دوحه با تل آویو سازش می کند!