مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-24حوادث

کشف ادوات کشاورزی احتکارشده در اسدآباد/2300 قطعه مرغ قاچاق کشف شد


کشف ادوات کشاورزی احتکار شده در اسدآباد، کشف 2300 قطعه مرغ قاچاق در فامنین و دستگیری 6 سارق در رزن عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 19 دستگاه تراکتور احتکار شده در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با محتکران در روز گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری بستگان خود اقدام به دپو کردن تراکتور صفر کیلومتر در نقاط مختلف شهرستان اسدآباد می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد پس از بررسی دقیق با همراهی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به محل های مورد نظر اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بازرسی از سه باب منزل و نمایشگاه ادوات کشاورزی در سطح شهرستان، 19 دستگاه تراکتور فرگوسن صفر کیلومتر کشف و با دستور مرجع قضایی نسبت به پلمپ محل نگهداری آنها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش ادوات کشاورزی مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 57 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 2300 قطعه مرغ قاچاق در فامنین فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 هزار و 304 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ادوات کشاورزی احتکارشده در اسدآباد/2300 قطعه مرغ قاچاق کشف شد

کشف ادوات کشاورزی احتکارشده در اسدآباد/2300 قطعه مرغ قاچاق کشف شد