مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-24فرهنگي

برنامه های خانه کتاب و ادبیات ایران برای هفته دفاع مقدس مشخص شد


مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مجموعه اقدامات این موسسه را به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ، همزمان با نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا از دیگر برنامه های این موسسه در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: از سال 1359 تاکنون 18 هزار و 232 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کشور چاپ شده است که از این تعداد، 13 هزار و 587 عنوان شامل کتاب های چاپ اول این حوزه است و 4هزار و 645 عنوان کتاب چاپ مجدد روانه بازار نشر شده است.

این کتاب ها از سوی 15 هزار و 359 پدیدآور کتاب نوشته و از سوی 5هزار و 77 ناشر چاپ شده اند.

دهقانکار در ادامه اعلام مجموعه اقدامات این موسسه بیان کرد: در حوزه دفاع مقدس، جوایز و جشنواره های ادبی همچون، جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور، جایزه انتخاب بهترین دفاع مقدس و جایزه انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم برگزار می شود که در مجموع 49 دوره به بررسی و انتخاب کتاب های حوزه دفاع مقدس پرداخته است.

همچنین در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران که تاکنون سی و هفت دوره آن برگزار شده است، 15 اثر در حوزه دفاع دفاع مقدس معرفی و تقدیر شدند که این آثار در نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های خانه کتاب و ادبیات ایران برای هفته دفاع مقدس مشخص شد

برنامه های خانه کتاب و ادبیات ایران برای هفته دفاع مقدس مشخص شد