مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-24اجتماعي

رتبه 7 کنکوری که نه تیزهوشانی بود و نه در شهر به مدرسه رفت


با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 99، مهدی ضیایی آذرخورانی از منطقه جرقویه سفلی، روستای آذرخوران رتبه هفتم کنکور سراسری را در گروه علوم انسانی کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کنکور همچنان پر تب و تاب ترین رقابت علمی ایران است که هر سال چند هزار نفر را درگیر موج خود می کند.

کنکور سراسری 99 با فراز و نشیب های فراوان و پس از چند بار تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا سرانجام در روزهای آخر مرداد ماه امسال برگزار شد و یک میلیون و 146 هزار داوطلب در بیش از 3 هزار و 300 حوزه امتحانی با هم به رقابت پرداختند.

با اعلام نفرات برتر کنکور امسال مشخص که سهم استان اصفهان از این ماراتن علمی چشم گیر و انکار ناشدنی است.

از 84 هزار و 458 داوطلب کنکور سراسری 99 در استان اصفهان، با اعلام سازمان سنجش  5 دانش آموز اصفهانی در میان رتبه برترهای تک رقمی کشور قرار گرفتند.

مهدی ضیایی آذرخورانی یکی از موفق ترین چهره های مناطق محروم  جرقویه سفلی یکی از مناطق محروم استان اصفهان با جمعیتی حدود 16 هزار نفر است که امسال با درخشش مهدی ضیایی آذرخورانی یکی از دانش آموزان این منطقه در کنکور، مورد توجه واقع شد.

این روزها این دانش آموز از روستای آذرخوران منطقه جرقویه سفلی به عنوان یکی از موفق ترین چهره های مناطق محروم شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 7 کنکوری که نه تیزهوشانی بود و نه در شهر به مدرسه رفت

رتبه 7 کنکوری که نه تیزهوشانی بود و نه در شهر به مدرسه رفت