مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-24ورزشي

روحانی: ورزش بانوان ما نشانگر ناروا و نادرست بودن تبلیغات علیه ایران است


رییس جمهور با اشاره به گسترش ورزش بانوان در کشور، اظهار داشت: من به گسترش ورزش بانوان کشور بسیار افتخار می کنم.

ورزش بانوان ما نشان می دهد تبلیغاتی که علیه ایران در طول سالهای گذشته انجام دادند، - تبلیغات ناروا، ناصحیح و نادرستی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور ورزش و گردشگری را دو پایه مهم در تقویت نشاط و سلامت جامعه و بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد که باید از میراث فرهنگی هزاران ساله کشور نه تنها به خوبی حفاظت کنیم بلکه باید با معرفی بیشتر آن، این فرصت برای جهانیان فراهم شود تا با دیدن این آثار بزرگ و سحرانگیز بدانند این ملت دارای چه سوابق مهمی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از 422 طرح شامل 335 طرح در حوزه ورزش و جوانان و 87 طرح در حوزه گردشگری گفت: هر گردشگری که به قطب های گردشگری ما در اصفهان، شیراز، یزد، تبریز و سایر شهرها سر می زند واقعا مسحور تمدن ایران عزیز و بزرگ ما می شود و جهانیان می بینند که این ملت، ملتی است که بیش از 7هزار سال سابقه تاریخی دارد و آثار تمدنی آن در سرزمین ما آشکار است.

رییس جمهور تاکید کرد که دولت تدبیر و امید طی 7 سال گذشته حرکت بسیار گسترده ای را برای ثبت آثار تاریخی، بازگرداندن اشیاء تاریخی از کشورهای مختلف در پی موفقیت های بزرگ حقوقی در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: ورزش بانوان ما نشانگر ناروا و نادرست بودن تبلیغات علیه ایران است

روحانی: ورزش بانوان ما نشانگر ناروا و نادرست بودن تبلیغات علیه ایران است