مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-24پزشكي

تفاهم وزارت بهداشت و بیمه سلامت درباره برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان


مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان مهمترین سند سالانه سازمان بیمه سلامت می باشد، - مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان مهمترین سند سالانه سازمان بیمه سلامت می باشد، در این خصوص توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا میرزایی، با اشاره به مراسم تفاهم نامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان، عشایر و شهرهای کمتر از 20هزار نفر در سال جاری گفت: این تفاهم نامه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و معاونان ذیربط به امضا رسید و بدون تردید این تفاهم نامه یکی از مهمترین سندهای سالانه سازمان است که طی چند روز گذشته توسط کارشناسان تنظیم شد.

وی افزود: تفاهم نامه روستایی در سال 99 حدود 3هزار و 830 میلیارد تومان است که 1900 میلیارد سهم وزارت بهداشت و 1930 میلیارد سهم سازمان بیمه سلامت است که برای خدمات سطح اول روستاییان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر منظور شده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت، مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: بخشی از این تفاهم نامه مربوط به حقوق پزشکان ، ماماها و دندان پزشکان طرف قرارداد است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم وزارت بهداشت و بیمه سلامت درباره برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان

تفاهم وزارت بهداشت و بیمه سلامت درباره برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان