مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-23سياسي

زندگی آیت الله ممدوحی سرشار از تلاش های علمی و فرهنگی بود


رییس قوه قضاییه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی گفت: زندگی آیت الله ممدوحی سرشار از تلاش های علمی و فرهنگی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی درگذشت آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ خبر درگذشت عالم بزرگوار، آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید.

زندگی آن مرحوم سرشار از تلاش های علمی و فرهنگی بود و علاوه بر تربیت شاگردانی شایسته در حوزه های علمیه، عمر شریف خود را صرف نقد مکاتب انحرافی و التقاطی و تلاش برای خنثی کردن شبهه های مارکسیسم و کمونیسم و تبیین معارف غنی دین مبین اسلام برای نسل جوان کرد.

اینجانب با تسلیت فقدان این استاد برجسته حوزه علمیه به خانواده و شاگردانش، از درگاه الهی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی آیت الله ممدوحی سرشار از تلاش های علمی و فرهنگی بود

زندگی آیت الله ممدوحی سرشار از تلاش های علمی و فرهنگی بود