مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-23سياسي

تکمیل پروژه های شهرداری رفسنجان سرعت می گیرد


هدف ما این است تا با تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری پروژه هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، اصغر کریمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری به همراه جمعی از معاونان با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداری رفسنجان در راستای اجرای وظایف و تکالیف قانونی خود به دنبال ارائه خدمات عمومی به شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری پروژه هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند.

کریمی همچنین در بازدید از بزرگراه قدس گفت: پروژه های شهری هرچه سریع تر به بهره برداری خواهند رسید تا زمینه استفاده شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.

وی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی نقاط شهر کاملا مشخص است و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به همشهریان است، ادامه داد: باید با تمام توان نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی شهرداری دنبال شود و سرعت کار نیز افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های شهرداری رفسنجان سرعت می گیرد

تکمیل پروژه های شهرداری رفسنجان سرعت می گیرد