مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:102020-09-23ورزشي

عدم برگزاری مسابقات استعدادیابی ژیمناستیک به دلیل شیوع کرونا


نائب رییس بانوان هیئت ژیمناستیک قم گفت: هر ساله مسابقات سطح بندی و استعدادیابی در سطح استان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نمی شود.

- ایسنا/قم نائب رییس بانوان هیئت ژیمناستیک قم گفت: هر ساله مسابقات سطح بندی و استعدادیابی در سطح استان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نمی شود.

فاطمه کبیری در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: ژیمناستیک استان قم به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط خوبی به سر نمی برد و از آنجایی که ورزش ژیمناستیک ورزشی مادر و پایه بوده وعدم شرکت در کلاس ها سبب افت شدید کیفیت بازیکنان می شود.

وی با تاکید بر این موضوع که سالها زمان لازم است که یک بازیکن به شرایط آمادگی کامل وقهرمانی برسد، اظهار کرد: برای استعدادیابی درسنین پایین، کلاس های بخش خردسال را در خانه ژیمناستیک راه اندازی کردیم و همچنین هر ساله مسابقات سطح بندی و استعدادیابی را برگزار می کردیم که امسال به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نمی شود.

کبیری افزود: اواخر سال گذشته دوره های آموزش مربیگری پارکور در بخش بانوان برگزار شدو از استان قم نیزمربیانی موفق یبه کسب نمره قبولی شدند اما به دلیل شیوع کرونا موفق به برگزاری این کلاس ها در استان قم نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم برگزاری مسابقات استعدادیابی ژیمناستیک به دلیل شیوع کرونا

عدم برگزاری مسابقات استعدادیابی ژیمناستیک به دلیل شیوع کرونا