مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-23اقتصادي

ساماندهی برق جنوب کشور با راه اندازی 2 واحد از نیروگاه بوشهر در کنار واحد یکم


رییس نیروگاه اتمی بوشهر و مدیر عامل شرکت بهره برداری این نیروگاه در خصوص راه اندازی واحدهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر گفت: راه اندازی دو واحد جدید در کنار واحد یکم نیروگاه کمک خواهد کرد تا مساله برق در جنوب کشور ساماندهی شود.

- رییس نیروگاه اتمی بوشهر و مدیر عامل شرکت بهره برداری این نیروگاه در خصوص راه اندازی واحدهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر گفت: راه اندازی دو واحد جدید در کنار واحد یکم نیروگاه کمک خواهد کرد تا مساله برق در جنوب کشور ساماندهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا بنازاده افزود: اکنون کشورهای جهان با سرعت به سمت استفاده بیشتر از نیروگاه های اتمی می روند و خواستار حمایت هرچه بیشتر از صنعت برق هسته ای در کشور شد و اضافه کرد: حمایت از این صنعت جایگاه کشورمان را در بهره برداری از برق اتمی بهتر خواهد ساخت.

رییس نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: نیروگاه اتمی بوشهر نخستین نیروگاه اتمی هزار مگاواتی کشور محسوب می شود که سال 1390 راه اندازی شد و تاکنون 44.

5 میلیارد کیلوات ساعت برق تولید کرده است.

بنازاده افزود: فعالیت چند ساله این نیروگاه موجب صرفه جویی معادل حدود 70 میلیون بشکه نفت شده و تولید برق این نیروگاه بدون آسیب زدن به محیط زیست انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی برق جنوب کشور با راه اندازی 2 واحد از نیروگاه بوشهر در کنار واحد یکم

ساماندهی برق جنوب کشور با راه اندازی 2 واحد از نیروگاه بوشهر در کنار واحد یکم