مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-23سياسي

دومین فراخوان برنامه تلویزیونی «اتم» منتشر شد


دومین فراخوان برنامه تلویزیونی «اتم» با طراحی و تهیه کنندگی منتشر شد.

- دومین فراخوان برنامه تلویزیونی اتم با طراحی و تهیه کنندگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی اتم ، هدف این برنامه شناسایی و معرفی الگوها و تجربه های موفق مردمی است که در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور فعالیت می کنند.

در اولین فراخوان این برنامه که از طریق شبکه های استانی سیما در سراسر کشور و نیز شبکه های اجتماعی پخش شد، بیش از 3000 نفر شرکت کردند.

از میان این تعداد شرکت کننده در فراخوان، 1000 مورد در مرحله اول ارزیابی، دارای شاخصه های تعیین شده شناسایی شدند تا در مرحله دوم برای انتخاب 310 الگوی برتر در سطح استانی به رقابت بپردازند.

ملاک های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به عنوان یک اتم ، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه کاری الگوها و نیز شاخصه خلاقیت است.

هر شخص یا گروهی که توانسته مسئله یا مشکلی را در هر زمینه ای از جمله سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال و یا هر حوزه دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به شیوه ای خلاقانه حل کند، می تواند تجربه موفق خود را با شرکت در این برنامه به همه مردم معرفی کرده و با حمایت بنیاد نوآوری های اجتماعی این الگو را تکثیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فراخوان برنامه تلویزیونی «اتم» منتشر شد

دومین فراخوان برنامه تلویزیونی «اتم» منتشر شد