مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-23اجتماعي

نحوه آموزش دانشجویان در سال جدید تحصیلی/توصیه ای برای انتخاب رشته


رییس دانشگاه تبریز با توصیه ای به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها گفت: دانشجویان جدید برای انتخاب رشته، دانشگاه های بومی منطقه خود را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اسفند ماه، دانشگاه ها اقدام به تعطیلی کلاس های خود کردند که دانشگاه تبریز در این مورد پیشقدم بود چرا که سلامتی دانشجویان برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

گام دانشگاه تبریز برای تولید مواد ضدعفونی در روزهای ابتدایی کرونا وی ادامه داد: نایاب بودن مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا، یکی دیگر از مشکلات بود که بلافاصله این موضوع به گوش مرکز رشد و دانشکده شیمی دانشگاه رسانده شده و به دنبال آن، آمادگی برای تولید این مواد ایجاد شد و حالا نیز افتخار می کنیم در مقطعی که جامعه به طرف بحران پیش می رفت، دانشگاه به داد مردم رسید.

مجیدی با اشاره به ادامه مباحث آموزشی در هفته دوم اسفند گفت: در هفته دوم اسفند، آموزش مجازی در دانشگاه شروع و بلافاصله زیرساخت ها برای این منظور ایجاد شد تا دانشجویان، دروس خود را بعد از عید بتوانند دنبال کنند.

وی، تدریس دروس عملی را از دیگر مشکلات آموزش در دانشگاه ها دانسته و گفت: مشکل دیگر، دروس عملی بود که تدریس این نوع دروس به صورت مجازی سخت بود اما خوشبختانه تا آخر مرداد، آموزش دروس عملی و نظری به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه آموزش دانشجویان در سال جدید تحصیلی/توصیه ای برای انتخاب رشته

نحوه آموزش دانشجویان در سال جدید تحصیلی/توصیه ای برای انتخاب رشته