مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-23اقتصادي

محتکران به بهانه نوسانات ارز، نقره داغ می شوند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشدید برخورد با گرانفروشان و محتکران در استان خبر داد و گفت: با کسانی که به بهانه نوسانات ارز احتکار کنند، - به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش، رامین صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار، با اشاره به تشدید برخورد با گران فروشان و محتکران اظهار کرد: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به وظیفه نظارت بر بازار، کنترل و رسیدگی به تخلفات صنفی اعلام شده از طریق سامانه ارتباطی 124 و همچنین بازرسین سازمان آمادگی کامل برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف را دارد.

وی با بیان اینکه شکایات و گزارش های مردمی و تخلف های مشاهده شده در بازرسی ها در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی استان ارجاع می شود افزود: به متصدیان واحدهای صنفی توصیه می کنیم تابع قوانین نظام صنفی و نرخ های مصوب صنف باشند که در غیر این صورت با برخورد قاطع بازرسین این سازمان مواجه می شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر نصب قیمت بر روی کالاها، یادآور شد: فروشندگانی که از قبل کالا در اختیار دارند، باید کالاهای در اختیار را با قیمت واقعی و سود منطقی که سازمان حمایت مشخص کرده است، به مردم عرضه کرده و از گرانفروشی و احتکار بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتکران به بهانه نوسانات ارز، نقره داغ می شوند

محتکران به بهانه نوسانات ارز، نقره داغ می شوند