مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-23دانش

پژوهشگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی ساماندهی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجمع رؤسای پژوهشگاه های علوم انسانی، اسلامی با حضور غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از ساماندهی پژوهشگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجمع رؤسای پژوهشگاه های علوم انسانی، اسلامی با حضور غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

غلامحسین رحیمی در اولین جلسه مجمع رؤسای پژوهشگاه های علوم انسانی، اسلامی ضمن تأکید بر تأسیس تعدادی پژوهشکده های مؤثر و انحلال بعضی پژوهشکده ها، ساماندهی پژوهشگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی را از اولویت های برنامه های معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اخیراً یک کارگروه قرآن پژوهی در وزارت علوم تشکیل شد، اما به نظر می رسید که با وجود این تعداد پژوهشکده علوم اسلامی، باید یک مجمع برای ایجاد نوعی هم افزایی تشکیل شود.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت پژوهشگاه های مرتبط با علوم اسلامی افزود: دو پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با توجه به نزدیکی کاری با وزارت علوم می توانند نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی ساماندهی می شوند

پژوهشگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی ساماندهی می شوند