مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-23دانش

نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه/ فراغت از تحصیل تسهیل می شود


مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر گفت: برنامه ریزی شده که ترم اول سال تحصیلی 00-99 به صورت ترکیبی برگزار شود و دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد 3 هفته در دانشگاه حضور داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تاخیر در برگزاری کنکور سراسری و همچنین براساس اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور پیش بینی می شود که ثبت نام دانشجویان جدیدالورود با تاخیر و از اوایل آبان ماه آغاز شود.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: مقطع تحصیلات تکمیلی با مقطع کارشناسی از نظر ارائه دروس سالانه متفاوت است به این نحو که در بسیاری از دانشگاه ها ازجمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر دروس دوره تحصیلات تکمیلی سالانه تدریس می شود یعنی یک بار در سال ارائه می شود بنابراین ورود پذیرفنه شده¬گان در ترم دوم سال تحصیلی امکان پذیر نمی باشد و لازم است پذیرفته شده گان در ترم اول سال تحصیلی ثبت نام و شروع به تحصیل نمایند.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت کیفیت آموزش و پژوهش در این دانشگاه لازم است برنامه ویژه¬ای جهت برگزاری کلاس های ترم اول سال تحصیلی 1400-99 در نظر گرفته شود تا دروس ارائه شده برای پذیرفته شده گان جدید بطور کامل و در زمان بندی مناسب ارائه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه/ فراغت از تحصیل تسهیل می شود

نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه/ فراغت از تحصیل تسهیل می شود