مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-23اقتصادي

فرش قرمز افغانستان برای ایران


سرپرست وزارت صنعت و تجارت جمهوری اسلامی افغانستان گفت: در افغانستان فرصت های بسیاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم که هیچ نیازی به استفاده از شرکت بومی نیست و شرکت های ایرانی می توانند با مالکیت صد در صدی اقدام به سرمایه گذاری کنند.

- سرپرست وزارت صنعت و تجارت جمهوری اسلامی افغانستان گفت: در افغانستان فرصت های بسیاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم که هیچ نیازی به استفاده از شرکت بومی نیست و شرکت های ایرانی می توانند با مالکیت صد در صدی اقدام به سرمایه گذاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نثاراحمد غوریانی، در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اختصاصی - تخصصی آب، برق، انرژی های نو در افغانستان، ضمن تاکید بر اینکه افغانستان تنها بازار فروش نیست گفت: از کشورهای همسایه بخصوص ایران انتظار می رود برای سرمایه گذاری و مشارکت های بخش خصوصی گام های موثر بردارند.

وی با بیان اینکه افغانستان همواره به دنبال مشارکت با کشورهای دیگر در تولید و بازاریابی است به همین دلیل از دست اندرکاران و شرکت کنندگان این نمایشگاه انتظار می رود به افغانستان تنها به عنوان بازار فروش نگاه نکنند، گفت: امکاناتی برای سرمایه گذاران درنظر گرفته ایم که بی نظیر است به عنوان مثال در شهرک های صنعتی، کلیه امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران زمین متر مربعی 80 سنت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز افغانستان برای ایران

فرش قرمز افغانستان برای ایران