مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-23سياسي

تکلیف سازمان برنامه بر تخصیص صددرصدی اعتبارات خرید تضمینی محصولات کشاورزی


با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف شد تا اعتبارات پیش بینی شده مربوط به خرید تضمینی محصولات کشاورزی در قالب بودجه سالانه را هم زمان با خرید محصولات مذکور به طور صد در صد تخصیص دهد.

- با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه کشور موظف شد تا اعتبارات پیش بینی شده مربوط به خرید تضمینی محصولات کشاورزی در قالب بودجه سالانه را هم زمان با خرید محصولات مذکور به طور صد در صد تخصیص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص طرح دو فوریتی قانون اصلاح تبصره 1 و 2 قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی را بررسی کرده و مواد 3 الی 5 آن را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 3 این طرح، تبصره 4 قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی به شرح زیر اصلاح می شود: به منظور جلوگیری از هرگونه معامله سلف و پرداخت به موقع قیمت محصولات خریداری شده از کشاورزان، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است اعتبارات پیش بینی شده مربوط به خرید تضمینی محصولات کشاورزی را در قالب بودجه سالانه هم زمان با خرید محصولات مذکور صد در صد تخصیص دهد.

بر اساس ماده 4 این طرح، تبصره 6 ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف سازمان برنامه بر تخصیص صددرصدی اعتبارات خرید تضمینی محصولات کشاورزی

تکلیف سازمان برنامه بر تخصیص صددرصدی اعتبارات خرید تضمینی محصولات کشاورزی