مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23سياسي

کمک اصحاب رسانه برای تهیه جهیزیه و لوازم التحریر نیازمندان


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از کمک اصحاب رسانه برای تهیه جهیزیه وهمچنین خرید بسته لوازم التحریر ویژه نیازمندان خبر داد.

- محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت اصحاب رسانه استان قزوین در گروه جهادی ویژه اصحاب رسانه با عنوان گروه جهادی مجاهدین قلم برای آقایان و گروه جهادی مهلا برای خانم ها فعال شده و کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این دو گروه جهادی به صورت خودجوش و با همت خبرنگاران استان قزوین راه اندازی شده و در همین روزهای نخست نیز گام های مؤثری برداشته است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: در نخستین گام، با مشارکت این دو گروه 50 بسته لوازم التحریر با ارزش ریالی 20 میلیون ریال تهیه و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک گروه جهادی مجاهدین قلم بیش از 11 میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه جهیزیه جمع آوری و به مراجع زیربط تحویل داده شد.

کشاورز اضافه کرد: تا پیش از این نیز کارهای خیر اینچنینی در سازمان بسیج رسانه استان قزوین انجام شده است تا جایی که در رزمایش کمک مومنانه شاهد جمع آوری بیش از 60 میلیون ریال برای نیازمندان بودیم.

وی تصریح کرد: حتی برخی از اصحاب رسانه عوائد فروش کتاب خود را به رزمایش کمک مومنانه واگذار کردند و روزنامه ولایت مبالغ حاصل از فروش چندین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک اصحاب رسانه برای تهیه جهیزیه و لوازم التحریر نیازمندان

کمک اصحاب رسانه برای تهیه جهیزیه و لوازم التحریر نیازمندان