مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23اقتصادي

صف طولانی، صدای گوجه کاران اسدآبادی را درآورد


شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از قطب های تولید گوجه فرنگی در استان همدان بوده که امسال نیز افزون بر 1250 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان با پیش بینی تولید 60 هزار تن به این محصول اختصاص یافته است.

- ایسنا/همدان شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از قطب های تولید گوجه فرنگی در استان همدان بوده که امسال نیز افزون بر 1250 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان با پیش بینی تولید 60 هزار تن به این محصول اختصاص یافته است.

تعطیل بودن کارخانه رب شهرستان به علت مشکلات داخلی کارخانه از یکسال پیش به عنوان تنها کارخانه صنایع تبدیلی اسدآباد یکی از دغدغه های بهره برداران با آغاز برداشت این محصول تولیدی شده بود که خوشبختانه با همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان و استان در هفته دولت مجداً راه اندازی شد و دل نگرانی گوجه کاران را در رابطه با این امر مرتفع کرد.

اما در حال حاضر آنچه موجب دغدغه کشاورزان گوجه کار اسدآبادی است، صف طولانی ماشین های گوجه برای تحویل محصول خود به کارخانه رب شهرستان بوده که گاها ًاین ماشین های حامل گوجه فرنگی برای تحویل محصول به کارخانه مربوط به شهرستان نیست و این صف های طولانی موجب انتظار چند روزه ماشین های حمل گوجه برای تحویل بار خود به کارخانه و سردرگمی گوجه کاران و کشاورزان اسدآبادی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف طولانی، صدای گوجه کاران اسدآبادی را درآورد

صف طولانی، صدای گوجه کاران اسدآبادی را درآورد