مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-22سياسي

حمایت از برنامه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در شهرداری قم


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از حمایت این ارگان از برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: همزمان شدن افتتاح پروژه های شهرداری قم و آغاز هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه ریزی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به تاثیر روحیه جهاد و ایثار در جامعه افزود: ادامه این روحیه در مجموعه شهرداری قم به هدف بزرگ خدمت به مردم تبدیل شده است.

کلانترزاده با توجه شهرداری نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در برنامه شهرداری قم 30 سرفصل برای این موضوع برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برنامه های شهرداری قم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نامگذاری کوچه و خیابان های شهر به نام شهدا گرفته تا حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری گسترش دارد.

کلانترزاده با اشاره به تالیف کتاب با موضوع شهدا در شهرداری قم، خاطرنشان کرد: از چهار شهیدی که شهرداری قم به انقلاب اسلامی تقدیم کرده کتاب خاطرات دو شهید تا کنون چاپ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برنامه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در شهرداری قم

حمایت از برنامه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت در شهرداری قم