مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-22سياسي

خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست/ در دفاع مقدس شایسته سالاری وجود داشت


خون شهید قاسم سلیمانی هیبت آمریکا را شکست و در گام دوم انقلاب اسلامی ریشه غرب زدگی و غرب گرایی را از کشور خواهد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه روایت حبیب به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: آغاز هفته دفاع مقدس را به همه ملت چه کسانی که بعد از دوران دفاع مقدس پا به عرصه هستی گذاشتند و چه کسانی که در این دوران بودند، تبریک عرض می کنم و قطعاً همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی بیان کرد: بنده در عملیات فتح المبین که در چذابه مستقر بودیم و جنگ بسیار شدید بود، برای اولین بار سردار سلیمانی را دیدم اما در عملیات بیت المقدس با وی بیشتر آشنا شدم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بر این اساس اولین آشنایی ما در جبهه و در دوران دفاع مقدس بود، متذکر شد: بعد از دوران دفاع مقدس، بنده در تهران خدمت می کردم و ایشان در کرمان بود اما با وجود آن ارتباط ما همچنان ادامه داشت.

قالیباف با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس شایسته پروری، شایسته گزینی و شایسته سالاری مورد توجه بود، گفت: متأسفانه این مسئله امروز در سیستم های مدیریتی ما بسیار ضعیف و یا ناقص است اما در دوران دفاع مقدس چون میدان عمل بود، افراد در میدان عمل انتخاب شدند و کسانی که روحیه شجاعت بیشتری داشتند، انتخاب می شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست/ در دفاع مقدس شایسته سالاری وجود داشت

خون شهید سلیمانی هیبت آمریکا را شکست/ در دفاع مقدس شایسته سالاری وجود داشت