مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-22سياسي

بازاریابی خارجی تولیدات برای توسعه یزد حیاتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یزد، محمدعلی طالبی سه شنبه شب در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی صادرات استان افزود: حمایت  از صادارات در 2 حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در استان پیگیری می شود و به دنبال رفع کاستی های این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی و ایجاد زمینه مناسب برای صادرات محور اقدام دولت است ادامه داد: ایجاد شرکت های حمل و نقل ریلی بومی و بین المللی جاده ای برای حمل محصولات خاص جزو نیازها و مواردی است که نیازمند اقدامات موثر است .

استاندار یزد با تبیین ظرفیت های خوب استان در عرصه صادرات یادآور شد: گمرک، بندر خشک و پایانه صادراتی کاشی و سرامیک از زیرساخت های خوب استان در حوزه سخت افزاری است و برای تقویت و گسترش آن  اقدام می شود.

طالبی بیان کرد: در حوزه مشکلات نرم افزاری نیز  ایجاد شرکت یا ساختاری حقوقی برای بازاریابی مشترک محصولات استان در خارج از کشور دنبال می شود که تحقق ان نقش مهمی در دستیابی به اهداف دولت در حوزه صادرات و توسعه استان و کمک به فعالان این بخش دارد.

وی با یکی از مشکلات حوزه صادرات استان را مربوط به ضوابط بازگشت ارز دانست و اظهار کرد: در سطح ملی و از طریق مکاتبه و مذاکره با رییس جمهوری، معاون اول و وزارت خانه های ذیربط، پیگیری های لازم برای حل این مشکل صادرکنندگان دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی خارجی تولیدات برای توسعه یزد حیاتی است

بازاریابی خارجی تولیدات برای توسعه یزد حیاتی است