مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:152020-09-22سياسي

واکنش فخاری به خودروسواریش در روز جهانی بدون خودرو


رییس کمیته اجتماعی،شورای شهر تهران بهوحواشی ایجاد شده در مورد استفاده اش از خودرو در روز جهانی بدون خودرو واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری در واکنش به انتقاد از وی به دلیل استفاده از خودرو در روز جهانی بدون خودرو که در حین انجام مصاحبه تلویزیونی مورد پرسش مجری قرار گرفت، گفت: به دلیل وضعیت ستون مهره ها و بیماری فعلا امکان استفاده از مترو را ندارم ولی همیشه در شرایط سلامتی از مترو استفاده می کردم.

وی با بیان اینکه من منتقد افرادی هستم که فقط روزهای خاص از خودرو استفاده نمی کنند گفت: سال گذشته به سمن ها پیشنهاد دادم که زندگی مسولان، مدیران شهری و اعضای شورا در روزهای عادی را زیر نظر بگیرند و ببینند آنها در روزهای غیرخاص هم از خدمات حمل و نقل عمومی یا دوچرخه استفاده می کنند یا فقط به صورت نمادین و روزهای خاص سوار خودرو نیستد.

فخاری ادامه داد: ابتذال واقعی، مردم فریبی و وانمود کردن چیزی جز واقعیت جلوی دوربین است.

برخی افراد بنا بر وظیفه شغلی، یا کسی که بیمار است و در حال درمان و گذراندن دوره فیزیوتراپی است مسلما نمی تواند به صورت پیاده، با مترو یا بی ارتی سر کار برود.

وی تاکید کرد: من برای رفتن به جلسه شورا داروی مُسکن استفاده کرده بودم در خودرو نشسته بودم، بنابراین خلاف واقعیت صحنه آرایی نکرده و نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فخاری به خودروسواریش در روز جهانی بدون خودرو

واکنش فخاری به خودروسواریش در روز جهانی بدون خودرو