مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-22اقتصادي

صادرات سالانه 7 هزار تن مفتول صنعتی از پیشوا


صادرات کارخانه افراسیم تک سدید به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، آذربایجان، ترکمنستان و استرالیا صورت می گیرد و سالانه یک تا دو میلیون دلار درآمد ارزی دارد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: صادرات کارخانه افراسیم تک سدید به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، آذربایجان، ترکمنستان و استرالیا صورت می گیرد و سالانه یک تا دو میلیون دلار درآمد ارزی دارد.

حسین عباسی روز سه شنبه یکم مهرماه در حاشیه افتتاح یک واحد صنعتی در این شهرستان که با حضور معاون استاندار تهران انجام شد، گفت: در سال جهش تولید و با توجه به سیاست های دولت در حمایت از صنایع ، یک واحد تولیدکننده مفتول های صنعتی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این واحد صنعتی با اشتغالزایی برای 70 نفر، سالانه 10 هزار تن فنس و سیم خاردار تولید می کند که از این میزان حدود 7 هزار تن صادر می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: صادرات کارخانه افراسیم تک سدید به کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، آذربایجان، ترکمنستان و استرالیا صورت می گیرد و سالانه یک تا دو میلیون دلار درآمد ارزی دارد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: این کارخانه برای توسعه فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی بیشتر نیازمند حمایت دستگاه های استانی است که در این زمینه معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استاندار قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سالانه 7 هزار تن مفتول صنعتی از پیشوا

صادرات سالانه 7 هزار تن مفتول صنعتی از پیشوا