مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-22سياسي

کتاب های «درس شیدایی» و «نیمکت های آسمانی» رونمایی شد


در آیینی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از کتاب «درس شیدایی» یادنامه شهدای فرهنگی و «نیمکت های آسمانی» یادنامه شهدای دانش آموز شهرستان دیر رونمایی شد.

- بوشهر - در آیینی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از کتاب درس شیدایی یادنامه شهدای فرهنگی و نیمکت های آسمانی یادنامه شهدای دانش آموز شهرستان دیر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب درس شیدایی مشتمل بر زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات هفت شهید فرهنگی شهرستان دیر همراه با نقش فرهنگیان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

همچنین کتاب نیمکت های آسمانی در خصوص زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات 27 شهید دانش آموزان شهرستان دیر است که هر دو کتاب توسط علیرضا عابدی و علیرضا فخرایی تألیف شده است.

امام جمعه دیر در آیین رونمایی از این دو کتاب، با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهیدان وظیفه ای ملی، دینی، انسانی و اخلاقی است، اظهار داشت: شهدا با ایثارگری و نثار جانشان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود که نابودی نظام اسلامی بود، ناکام گذاشتند و آن چنان سیلی به دشمن زدند که بعد از گذشت 40 سال از دفاع مقدس، اگر در جبهه نظامی با ما درگیر نمی شوند بخاطر همین فداکاری ها بوده است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: رزمندگان عزیز فرهنگی ما نیز در جبهه در مقابل دشمن قد علم کردند و همچون شهید دشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های «درس شیدایی» و «نیمکت های آسمانی» رونمایی شد

کتاب های «درس شیدایی» و «نیمکت های آسمانی» رونمایی شد