مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-22دانش

انتخاب رشته کنکور 99 از امروز، 2 مهرماه آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تمامی داوطلبان کنکور سراسری 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند ضمن مشاهده نتیجه آزمون خود، - انتخاب رشته کنکور سراسری سال 99 از فردا دوم مهرماه 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تمامی داوطلبان کنکور سراسری 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانند ضمن مشاهده نتیجه آزمون خود، درصورت مجاز شدن، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه و از امروز چهارشنبه 2 مهرماه 150 رشته محل انتخابی خود را که طبق علاقه اولویت بندی شده است، در سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کنند.

هر یک از متقاضیان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را منحصراَ از طریق سایت سازمان سنجش دریافت و مطالعه کنند.

مهلت ثبت انتخاب رشته تا روز شنبه پنجم مهرماه ادامه دارد و مجازین کنکور 99 باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر متقاضی داده می شود.

البته پس از انتخاب رشته و دریافت رسید 15 رقمی متقاضیان تا پایان زمان مشخص شده برای انجام انتخاب رشته می توانند فرم انتخاب رشته خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته کنکور 99 از امروز، 2 مهرماه آغاز می شود

انتخاب رشته کنکور 99 از امروز، 2 مهرماه آغاز می شود