مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-22سياسي

راه اندازی نخستین کانون خیرین اشتغال کشور در استان سمنان


مشاور معاون اشتغال کمیته امداد با اشاره به راه اندازی نخستین کانون خیرین اشتغال کشور در استان سمنان گفت: کانون خیرین اشتغال، نهالی است که با حمایت نیکوکاران بارور می شود.

- ایسنا/سمنان مشاور معاون اشتغال کمیته امداد با اشاره به راه اندازی نخستین کانون خیرین اشتغال کشور در استان سمنان گفت: کانون خیرین اشتغال، نهالی است که با حمایت نیکوکاران بارور می شود.

حمید حاجی عبدالوهاب، مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با مدیرکل وهییت امنای کانون خیرین اشتغال استان سمنان بابیان اینکه ضروری است، کانون خیرین اشتغال به مثابه اتاق جنگ برای ایجاد اشتغال باشد، اظهار کرد: اکنون جنگ های نرم افزاری جایگزین جنگ سخت افزاری شده و باید از سنگر اشتغال برای رفع بی کاری در کشور کوشید.

وی با اشاره به اینکه کانون خیرین کارآفرین اشتغال استان سمنان مانند نهالی است که با حمایت خیرین و حامیان شکوفا و بارور می شود، تصریح کرد: تاکنون هشت کانون خیرین اشتغال در کشور ایجاد و در حال شکل گیری است.

حاجی عبدالوهاب کانون خیر اشتغال را مرکز اجتماع مؤسسات خیریه با هدف بهره گیری از خیرین اشتغال دانست و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و جهادگران اشتغال باید با کانون خیرین پیوند برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین کانون خیرین اشتغال کشور در استان سمنان

راه اندازی نخستین کانون خیرین اشتغال کشور در استان سمنان