مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-22سياسي

دشمن امروز با دشمن دوران دفاع مقدس در دشمنی تفاوت ندارد


حجت الاسلام نواب با اشاره به اینکه دشمن امروز با دشمن دوران دفاع مقدس در دشمنی تفاوت ندارد، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و چشم به فرمان رهبر عزیزمان باشیم تا مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت سخن می گفت با استناد به آیات قرآن و روایات معصومان اظهار داشت: جهاد و مقاومت در راه دین ارزشمند است و اگر با نگاه و نیت خالص اتفاق بیفتد، ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با بیان اینکه رزمندگانی که در راه خدا جهاد، قتال و دفاع کنند محبوب خداوند هستند، افزود: پایمردی از ویژگی های برجسته رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود، آنها بنیان مرصوص بودند، نمی لرزیدند، نمی ترسیدند و شب عملیات از بهترین شب های حضورشان در جبهه بود و چون به تکلیف عمل می کردند، محبوب خدا بودند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) درباره جهاد در راه خدا می فرماید: الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّهِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّهِ أَوْلِیَائِهِ - جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است ، گفت: جهاد از نظر معنوی بسیار ارزشمند است و جهادگر باید ولی و دوست خدا باشد.

حجت الاسلام نواب با بیان اینکه پاکی در جبهه ها برای جهاد بود و معنویتی که عطر شهدا در هر کوی برزن پخش می کرد، نتیجه همین جهاد بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن امروز با دشمن دوران دفاع مقدس در دشمنی تفاوت ندارد

دشمن امروز با دشمن دوران دفاع مقدس در دشمنی تفاوت ندارد