مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-22سياسي

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم


امروز باید همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و بدانیم که این روزهای بابرکت برای همه تجدید عهد و خاطره می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه مهمات که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع تاریخی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: فراموش نمی کنیم از همین مسجد جامع تاریخی ورامین چگونه جوانان این شهر به سوی جبهه های جنگ با بدرقه مردم روانه می شدند و فراموش نمی کنیم پیکرهای مطهر شهدا به همین محله ها بر می گشتند و توسط مردم عزیزمان مورد استقبال قرار می گرفتند.

وی افزود: از دفاع مقدس جزء زیبایی، حماسه و ایثار به یاد نیست، گرچه ما در دفاع مقدس و جنگ سختی های زیادی را کشیدیم، اما زیبایی ها و طراوت هایی که به واسطه دفاع مقدس به ما ارزانی کرد بسیار فراوان است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ثمرات دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی است که امروز این عظمت و شکوه را خلق کرد و بسیاری از زوایای وجودی او همچنان ناپیدا است، لذا زنده نگه داشتن دفاع مقدس و آن ایثارگری ها یک وظیفه و رسالت است.

وی بیان کرد: امروز عزیزانمان در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که زحمت کشیدند و کنار هم قرار گرفتند که به نوعی آن خاطرات را زنده نگه بدارند یک رسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم