مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-22سياسي

نشانه های افول آمریکا از نگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)


دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) در پیش همایش «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده» خاطرنشان کردند که آمریکا هم اکنون در جایگاه های مختلف جهانی دچار تنزل و افول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، شانزدهمین برنامه از سلسله پیش رویدادهای همایش بین المللی افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده با عنوان تاثیر افول آمریکا بر ترتیبات امنیتی غرب آسیا به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران این حوزه در تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر احمد زارعان ، عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: وقتی حضرت امام خمینی (قدس سره) در مورد فروپاشی رژیم کمونیستی شوروی پیش بینی می کردند، حتی خوش بین ترین اندیشمندان نیز چنین رخدادی را در ذهن متصور نبودند؛ اما این پیش بینی به وقوع پیوست.

اکنون نیز که آمریکا به عنوان یک قدرت برتر، بخش قابل توجهی از اقتصاد جهان را در دست دارد و از توانمندی نظامی برخوردار است، بسیاری افول این کشور را ناممکن می دانند، اما با نگاهی علمی تر و بررسی شواهد و نشانه های موجود می بینیم که این افول آغاز شده است.

دکتر زارعان در ادامه افزود: آمریکا برای قدرت خود که قوت یافته از ابعاد نظامی، اقتصادی و سیاسی بود اکنون معارضانی می بیند که این قدرت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های افول آمریکا از نگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)

نشانه های افول آمریکا از نگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)