مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-22سياسي

ایجاد وحدت ملی بین طوایف و قبایل از دستاوردهای دفاع مقدس است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، ایجاد وحدت ملی بین اقوام و طوایف ایرانی، ارتش، سپاه و بسیج مردمی بود که حس وطن دوستی را در وجود یکایک ملت بزرگ ایران نهادینه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام  محمود محمودی زاده امروز در آیین تودیع و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، اظهار داشت: تاکید بر تکرار  مسائل مهم و ارزشی با هدف جلوگیری از تحریف آن است همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود بر این مسئله تاکید داشتند.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع هشت ساله، تکرار دستاوردها را مفید و مثمرثمر عنوان کرد و افزود: در این هشت سال دفاع و در جبهه ها و پشت جبهه ها غیر از خدا هیچ چیز حاکم نبود و آنچه باعث می شد رزمندگان با کمترین امکانات بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند، خدا باوری و اعتماد به خدا بود.

محمودی زاده با تاکید بر مسئله خداباوری و اعتقاد به نصرت الهی بین رزمندگان و امام امت، بیان کرد: اگر انسان خداباور باشد، دچار ترس و اندوه نمی شود همانطور که در قرآن به آن اشاره شده است.

وی دومین برکت دفاع مقدس را بعد از اعتماد به خدا، اعتماد به خود و توانایی جوان ها عنوان کرد و اظهار داشت: چون دستمان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد وحدت ملی بین طوایف و قبایل از دستاوردهای دفاع مقدس است

ایجاد وحدت ملی بین طوایف و قبایل از دستاوردهای دفاع مقدس است