مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-22پزشكي

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدام به ایجاد فضاسازی محیطی ویژه این هفته کرده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدام به ایجاد فضاسازی محیطی ویژه این هفته کرده است.

دکتر پرویز یزدان پناه، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نقش بهداشت و درمان در مقایسه با سایر نهادها بسیار خاص بوده و در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند .

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت، افزود: هدف و مسئولیت اصلی حوزه بهداشت و درمان بر هیچ کس پوشیده نیست و همواره با گذشت زمان ارزش آن دو چندان می شود.

یزدان پناه همچنین از جمع آوری خاطرات رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی در 5 مجموعه خبر داد و اظهارکرد: این 5 مجموعه به همت روابط عمومی و امور ایثارگران جمع آوری و در سال 1400 رونمایی خواهندشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: 2 مجموعه خاطرات مدافعات سلامت نیز در دست کار است، که یک مجموعه امسال و یکی در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

سردار سید حسن حکمتیان، فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه با بیان اینکه جامعه کنونی ممنون و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد