مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-22بين الملل

استقرار یک گروهان از نیروی فضایی آمریکا در قطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه ای آمریکایی اعلام کردند که شماری از نیرو های فضایی ایالات متحده (USSF) در نخستین مأموریت برون مرزی، - یک گروهان متشکل از 20 خلبان از نیروی فضایی آمریکا در پایگاه العدید قطر مستقر شد.

این نخستین ماموریت برون مرزی نیروی فضایی ایالات متحده محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه ای آمریکایی اعلام کردند که شماری از نیرو های فضایی ایالات متحده (USSF) در نخستین مأموریت برون مرزی، در یک پایگاه نظامی در قطر مستقر شدند.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس ایالات متحده ماه جاری میلادی یک گروهان متشکل از 20 خلبان از نیروی فضایی خود را در پایگاه نظامی العدید در قطر مستقر کرده است و این نخستین بار است که نیروی فضایی آمریکا به خارج از این کشور اعزام می شود.

بنا بر این گزارش، 20 سرباز از نیروی هوایی آمریکا طی مراسم تحلیفی که در ماه جاری در پایگاه العدید برگزار شد، به نیروی فضایی این کشور پیوستند و در این مراسم شرکت کردند و قرار است بزودی شمار دیگری به این نیرو ها افزوده شود.

پایگاه خبری الجزیره قطر با بازنشر این خبر نوشت: مأموریت این نیرو ها راه اندازی ماهواره ها و رصد مانور های دشمن و تلاش برای جلوگیری از تنش و درگیری در فضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار یک گروهان از نیروی فضایی آمریکا در قطر

استقرار یک گروهان از نیروی فضایی آمریکا در قطر