مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-22اقتصادي

چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل


شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و … شرکت دکوراسیون داخلی رامسین تلفن : 26131192 موبایل : 09126108329 – 09123987021 فکس : 88695174 آدرس سایت: www.

decoramsin.

com اگر بخواهیم محیطی که در آن زندگی می کنیم و لوازمی که در آن قرار دارند را به درستی چیدمان کنیم، به روش های اصولی نیاز خواهیم داشت.

یا ممکن است بعد از مدتی که از تغییر دکوراسیون منزلمان می گذرد به این نتیجه برسیم که باید رنگ مبل ها یا پرده ها را طور دیگری انتخاب می کردیم! فراموش نکنید که طراحی دکوراسیون و چیدمان منزل از اصول مهمی پیروی می کند.

در این مطلب سعی کرده ایم ضمن معرفی شرکت دکوراسیون رامسین به چند مورد درباره بایدها و نبایدهای چیدمان اصولی دکوراسیون منزل نیز اشاره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل

چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل